A fost odata ca niciodata este un joc amuzant de imaginatie, atentie si memorie pentru copii de 6-7 ani si peste!
Descriere succinta a jocului
Jocul dezvolta astfel creativitatea, intrucat copii si adultii compun impreuna o poveste, de fiecare data alta, pornind de la imaginile desenate pe cartile de joc.
Jocul antreneaza totodata puterea de concentrare si memoria intrucat jucatorii trebuie sa–si aminteasca de fiecare data cand le vine randul toate intamplarile care au compus pana in acel moment firul povestii, in ordinea lor corecta.
Cum se joaca?
Cărţile cu imagini se amestecă şi se aşează în lăcaşul mic de pe tabla de joc. Pionul care este o pisicuţă se aşează în poziţia de start pe tabla de joc.
Jucatorii incep sa compuna o poveste pornind de la imaginea desenata pe cartea cu imagini pe care o trage fiecare cand ii vine randul.
Fiecare jucător trebuie să asculte cu atenţie ce adauga ceilalti jucatori la poveste întrucât va trebui să repete de la început intreaga poveste atunci cand ii vine randul. Nu este atat de dificil pe cat ar putea sa para intrucat fiecare jucator trebuie sa aseze in fata sa, in ordine, toate cartile cu imagini pe care le-a folosit in compunerea povestii.
Dacă un jucător, atunci cand ii vine randul, inainte de a include in poveste imaginea de pe cartea pe care o trage, spune fara greseala povestea compusa pana in acel moment, el câştigă cartea trasă din teanc şi o pune în faţa sa si o include in poveste, adaugand ceva la poveste pornind de la imaginea desenata pe carte. Apoi este rândul următorului jucător
Dacă un jucător face o greşeală atunci cand trebuie sa repete povestea, aceasta insemnand ca a uitat sa spuna ceva din firul povestii, sau a amestecat ordinea evenimentelor din poveste, el nu va castiga cartea trasa de el din teanc.
Pentru a nu ne plictisi, pe parcursul jocului apar si momente de rupere a ritmului, intrucat zarul poate decide anumite schimbari in povestea compusa de copii, schimbari pe care jucatorii vor trebui sa si le aminteasca atunci cand le vine randulsa spuna povestea, desi erau pana atunci obisnuiti cu un alt curs al ei.
Pe masura ce povestea se deruleaza, pisicuta avanseaza pe tabla de joc in drumul sau catre punctul final, reprezentat de un castel.
Jocul se termină când pisicuţa ajunge la castel iar castigator este jucătorul care a castigat cele mai multe cărţi de joc pana in acel moment.
Mai multe detalii si alte jocuri Logis gasiti pe www.abrakadabra.ro.
Articole similare:Etichete: jocuri de inventat povesti, jocuri de societate copii | 2.983 vizualizari